Sunday 11 December 2011

Malu sangat-sangat.

Assalammualaikum w.b.t. dan annyeonghaaseyo.



Malam khamis lepas, mak n abah pergi surau. Mcm biasalah tiap-tiap malam khamis ada ceramah kat surau tempat tinggal saya ni. Waktu mak n abah balik, abah bunyikan horn kereta.Tak pernah-pernah buat macam tu, macam ada benda just happened je. Kak Icha pun keluarlah, pergi tengok.

Lepas tu dengar abah kata pergi tolong mak tu. Saya rasa tak sedap hati je, so saya pun pergi lah keluar. Abah kata "pakai selipar, tolong mak, cepat". Saya pun terfikirlah 'cepat', kenapa pulak, mak pengsan ke tadi?. Air mata dah nak keluar takut apa-apa jadi kat mak kan.

So, saya tanyalah mak, "mak, mak okey tak?". Then my momma answers me, "mak okey je, nape lak?, cepat tolong mk bawak makanan ni. Ada orang sedekah kat surau, mak ngan abah bawaklah balik sikit". Malu je. Ingatkan mak pengsan...Hahaha

Mak, take care tau. Alin sedih kalau mak sakit. Love u.
Bye-bye.


No comments:

Post a Comment